Organische zoekresultaten omvatten meer digitaal onroerend goed, lijken geloofwaardiger voor slimme zoekers en ontvangen veel meer klikken dan betaalde advertenties. Bijvoorbeeld, van alle Amerikaanse zoekopdrachten, klikt slechts ~2,8% van de mensen op betaalde advertenties. In een notendop: SEO heeft ~20X meer verkeersmogelijkheden dan PPC op zowel mobiel als desktop. Dit artikel wordt mede mogelijk gemaakt door Ralf van Veen, freelance SEO specialist bij https://ralfvanveen.com. SEO is ook een van de weinige online marketingkanalen die, mits correct opgezet, op termijn dividend kan blijven uitkeren. Als u een solide stuk van de inhoud die het verdient om te rangschikken voor de juiste trefwoorden, kan uw verkeer kan sneeuwballen na verloop van tijd, terwijl reclame continue financiering nodig heeft om het verkeer naar uw site te sturen. Zoekmachines worden slimmer, maar ze hebben nog steeds onze hulp nodig. Het optimaliseren van uw site zal helpen betere informatie te leveren aan zoekmachines, zodat uw inhoud goed kan worden geïndexeerd en weergegeven in de zoekresultaten. Moet ik een SEO-professional, consultant of bureau inhuren? Als je uiteindelijk op zoek naar deskundige hulp, is het belangrijk om te weten dat veel bureaus en consultants “SEO-diensten te bieden,” maar kan sterk variëren in kwaliteit. Weten hoe je een goede SEO bedrijf te kiezen kan u veel tijd en geld besparen, omdat de verkeerde SEO technieken kunnen eigenlijk schadelijk zijn voor uw site meer dan ze zullen helpen. Witte hoed vs. zwarte hoed SEO “Zwarte hoed SEO” verwijst naar technieken en strategieën die proberen te spam / fool zoekmachines. Terwijl de zwarte hoed SEO kan werken, zet het websites op enorm risico om wordt gestraft en/of gedeïndexeerd (verwijderd uit onderzoeksresultaten) en heeft ethische implicaties. De gestrafte websites hebben ondernemingen failliet laten gaan. Het is enkel een andere reden om zeer zorgvuldig te zijn wanneer het kiezen van een deskundige of een agentschap SEO. De motoren van het onderzoek delen gelijkaardige doelstellingen met de industrie SEO. Google helpt webmasters en SEO’s via hun Webmaster Central Help Forum en door het hosten van live kantooruren. (Bing, helaas, sluit hun Webmaster Forums in 2014.) Hoewel de richtlijnen voor webmasters variëren van zoekmachine tot zoekmachine, blijven de onderliggende principes hetzelfde: probeer zoekmachines niet voor de gek te houden. In plaats daarvan, geef uw bezoekers een geweldige online ervaring. Om dat te doen, volg de richtlijnen van de zoekmachine en vervul je de intentie van de gebruiker. Google Webmaster richtlijnen Bekijk hier de volledige Webmasterrichtlijnen van Google Webmaster |
https://ralfvanveen.com |